Kupi Algeo zdaj!
Algeo lahko kupite tudi v lekarnah ali specializiranih trgovinah.
Kupi Algo
Algea je stil življenja

Zdravje je izbira
28. junij 2007
Lahka hrana ni nujno tudi nizko kalorična
Zadnja raziskava z Univerze v Cornellu kaže, da ljudje, ki uživajo «lahko hrano«, zaužijejo od 28 do 45 odstotkov več kalorij kot, če bi jedli polnomastno hrano.

Raziskovalci so preučevali prehranjevalne vzorce na počitnicah, doma, zabavah in v kinu, ter ugotovili, da ljudje, ki posegajo po »lahkih« prigrizkih in pijačah v povprečju zaužijejo 28% več kalorij kot tisti, ki uživajo polnomastne prigrizke. Raziskovalna ekipa je v hotelu opazovala ljudi, ki so prišli na počitnice. Ob prihodu v hotel so jim ponudili navadno čokolado, vendar so gosti lahko izbirali med navadno in »lahko« čokolado. Več kot ena tretjina ljudi se je odločila za čokolado z nalepko »lahka čokolada«. Ljudje verjamemo, da se bomo počutili manj krive, če jemo lahko hrano. Vodja raziskovalne ekipe dr. Brian Wansink poudarja, da se ljudje ne zavedamo, da »lahka hrana« ne pomeni vedno hrane z malo kalorijami. Maščobo v »lahki hrani« oziroma v hrani z malo maščob nadomeščajo s sladkorjem. »Lahki prigrizki« v povprečju vsebujejo 11% manj kalorij, vendar ljudje napačno verjamemo, da naj bi bili »lahki« prigrizki lažji za kar 40% manj kalorij.

Dr. Wansink pravi, da rezultati raziskave vsebujejo jasno sporočilo: »Jejte polnomastno hrano, vendar raje jejte manj kot več.«


Napiši svoj komentar

Ime:
E-mail:
* Komentar:
 
Komentarji
Vesna, 29. junij 2007

Pozdravljeni! Zanima me, če je možno dobiti brezblačno knjižico od Algee ali jo je potrebno plačati. Hvala za vaš odgovor.