Nancy R. Cook je, kot vodja raziskave, s svojimi kolegi, prosila 8.171 žensk, da jemljejo naravni vir vitamina E, 500 mg vitamina C in 50 mg betakarotena, vsaj 9 let.
Ko so analizirali rezultate žensk, ki so v celotnem obodbju konsistentno jemale zgoraj omenjene antioksidante, so ugotovili sledeče:
- Vitamin E za 22% zmanjša verjetnost srčnega napada
- Vitamin E za 27% zmanjša verjetnost srčne kapi
- Vitamina E in C skupaj za 31% zmanjšata verjetnost srčne kapi
Ljudje, ki v svoje telo redno vnesejo dovolj količine vitamina E in drugih antioksidantov, so manj izpostavljeni kardiovaskularnim težavam.
V raziskavi so ugotovili, da betakaroten nima nobenega direktnega vpliva na lajšanje kardiovaskularnih težav. Nekatere druge študije kažejo, da bi betakaroten lahko imel vpliv na zmanjševanje raka pri tistih, ki ne jedo dovolj sadja in zelenjave.

