Kupi Algeo zdaj!
Algeo lahko kupite tudi v lekarnah ali specializiranih trgovinah.
Kupi Algo
Algea je stil življenja

Zdravje je izbira
17. oktober 2007
Neuravnotežena prehrana pri otrocih lahko pojasni razvoj Crohnove bolezni
Že prejšnji teden smo se posvetili Crohnovo bolezni in kakšne težave lahko povzroča. Nove raziskave potrjujejo povezavo med nepravilnim prehranjevanjem v zgodnjem otroštvu in povečanim tveganjem za razvoj Crohnove bolezni v odraslosti. Otroci, ki ne zaužijejo pravilnega razmerja maščobnih kislin, sadja in zelenjave, so izpostavljeni višjemu tveganju za razvoj Crohnove bolezni. Dokončni razlog, zaradi česa sploh prihaja do vnetja prebavnega trakta, kljub vsemu še vedno ostaja nepojasnjen.

»Ugotovili smo, da je pri otroci, ki pojedo več sadja in zelenjave, tveganje za razvoj Crohnove bolezni, manjše.«, je povedal vodja raziskave dr. Devendra K. Amre z Univerze v Montrealu. »Najvišje tveganje je pri tistih, ki pojedo večje količine maščob.«

Amre in njegovi raziskovalni kolegi so do sledečega zaključka prišli, ko so pregledali 130 najstnikov s Crohnovo boleznijo in 220 zdravih najstnikov. Vsi pacienti so bili mlajši od 20 let, prvič pa jim je bila diagnoza postavljena, v povprečju, pri 14.2 letih.

Otroci, ki so zaužili več sadja, zelenjave, rib in vlaknin, so v primerjavi z otroki, ki so pojedli manj navedene hrane, statistično pomembneje zaščitili svoje telo pred Crohnovo boleznijo. Najpomembnejši zaščitni element so prav omega-3 maščobne kisline, vendar Amre dodaja, da je treba biti pozoren na celoten vzorec prehranjevanja. Naša prehrana naj bi bila sestavljena iz vseh potrebnih hranil, v pravem ravnovesju – tj. uravnotežena in raznovrstna. Amre opozarja, da velikokrat pozabljamo, da različna hranila medsebojno vplivajo drug na drugega. »Če upoštevamo slednje, potem lahko iz različnih prehranjevalnih vzorcev ugotovimo, kateri so zdravi in kateri ne. Iz tega sledi, da lahko dobimo popolnejšo sliko, kaj privede do določenih bolezenskih stanj in kako lahko svoje prehranjevalne navade spremenimo, da bi si lahko pomagali sami.«, dodaja Amre. Določeni prehranjevalni vzorci spodbujajo nastanek Crohnove bolezni, drugi nas pred njo zavarujejo.


Napiši svoj komentar

Ime:
E-mail:
* Komentar:
 
Komentarji
Taisha, 16. november 2007

Naj vam bo hrana zdravilo, in zdravilo naj vam bo hrana . (Hipokrat)

ljubica mirtič, 18. november 2007

Zanima me malo več kako Algea konkretno pozitivno vpliva na izboljanje stanja pri Crohnovi bolezni. Hvala lepa, l.p. Ljubica

Manica Lemut, 23. november 2007

Algea lahko učinkovito blaži simptome Crohnove bolezni. Dokazano je, da alga Chlorella deluje pozitivno na naš prebavni sistem. Pospešuje obnovo črevesne stene, vzpodbuja rast koristnih črevesnih bakterij in deluje protivnetno. Chlorella je alga, katere bistvena naloga je čiščenje organizma. Nase nepovratno veže strupe, ki se z blatom izločijo iz telesa. Ne smemo pozabiti na črevesno imunost, ki je pri ohranjanju našega zdravja in splošno dobrega počutja zelo pomembna. V naših prebavilih se nahaja cca. 80% vseh celic imunskega odziva. Chlorella stimulira otočke limfocitov T- imunskih celic, ki se nahajajo v stenah črevesa (predvsem v tankem črevesju). Sposobnost limfocitov, da uničujejo tujke v črevesju, kot so anaerobne bakterije, je tako povečana. Kljub temu, da natančen vzrok bolezni ni jasen, vzroke zanjo pripisujejo nenormalnim imunskim odzivom obrambnega sistema, zaradi česar pride do prekomernega vnetja v sluznici črevesja. Poudariti je potrebno, da Algea ne deluje na celice imunskega odziva kot imunostimulator, zato jo lahko uživajo tudi tisti, ki bolehajo za avtoimunimi boleznimi. Nekatere sestavine alge - vitamin A, klorofil in CGF - pospešujejo regeneracijo sluznice in celjenje ran.