Tako »razumne« ženske, ki pazijo na zdravo prehrano, imajo 28% manj možnosti za razvoj različnih kardiovaskularnih težav. V okviru te raziskave so »razumne« ženske definirali kot tiste, katerih prehrana je bogata s sadjem in z zelenjavo, stročnicami in ribami ter perutnino. Klasična sodobna prehrana, ravno nasprotno, vsebuje veliko rdečega in procesiranega mesa, sladkarij in »belih« živil (bel kruh, bele testenine in riž).
Zdrava prehrana ne pomeni, da svojo pozornost posvečamo samo posameznim vitaminom in mineralom ter občasnemu zdravemu obroku, temveč predvsem na naše prehranjevalne navade v celoti.
»Tradicionalno smo se namreč osredotočili samo na posamezna hranila in posamezno (zdravilno) hrano, vendar pa nove ugotovitve potrjujejo, da je za vitalno in zdravo življenje pomembno to, da se zavedamo, kako kompleksno prehranjevanje pravzaprav je.«, pravi vodja raziskave dr. Christin Heidemann.
Omenjene ugotovitve temeljijo na opazovanju 72.113 žensk med leti 1984 in 2002. Vsaki dve leti so udeleženke izpolnile vprašalnik o svojih prehranjevalnih navadah, uporabi različnih prehranskih dopolnil, kajenju, gibanju in življenjskem stilu, ki vpliva na zdravje. V teh 18 letih, kolikor je raziskava potekala, je 6.011 žensk umrlo. Raziskovalci so na podlagi obdelanih podatkov ugotovili, da imajo ženske s klasičnim prehranjevanjem, 22% več možnosti, da umrejo zaradi kapi in 16% več možnosti, da zbolijo za rakom.
Te ugotovitve ne potrjujejo direktne povezave med določeno hrano in povečanjem možnosti za razvoj določenih bolezni, ampak nakazujejo možnost vpliva prehranjevalnih vzorcev na tveganje za določena bolezenska stanja. Iz tega lahko sklepamo, da je pomembno, da se odločimo za še več sadja in zelenjave, stročnic in žitaric ter zmanjšamo uživanje rdečega mesa, sladkarij in procesirane hrane.

