Kupi Algeo zdaj!
Algeo lahko kupite tudi v lekarnah ali specializiranih trgovinah.
Kupi Algo
Algea je stil življenja

Zdravje je izbira
1. junij 2010
Naravno še vedno boljše od sintetičnega
Jemanje sintetičnih vitaminov nima koristnega vpliva na zdravje, ampak ga lahko resno ogrozi, kaže raziskava mednarodne znanstvene skupine. V raziskavi, v kateri je sodelovalo 250 tisoč ljudi, so spremljali vpliv jemanja sintetičnih vitaminov A, E in C ter betakarotena in selena.

Pri ženskah, ki so jemale dvakrat višji odmerek vitamina A od priporočenega, se je podvojilo tveganje za nastanek osteoporoze. Pri obeh spolih je jemanje dodatkov vitaminov C in E ter betakarotena povišalo raven LDL oziroma slabega holesterola. Sodelujoči v raziskavi so jemali povečane odmerke betakarotena, ki velja za zaščito pred rakom, a jih je na koncu celih 18 odstotkov več kot pri povprečni populaciji zbolelo za rakom.

Večji odmerki vitamina D so povzročili strjevanje krvi, s čimer se poveča tveganje za nastanek tromboze. Več kot 70 odstotkov sodelujočih je bilo na začetku raziskave povsem zdravih. Vsi našteti vitamini veljajo za pomembne antioksidante, ki uničujejo proste radikale. Delovanje vitaminov A, C in E proti prostim radikalom je dokazano, vendar je iz omenjene obširne študije razvidno, da za temi rezultati ne stojijo samo vitamini. Pomembno vlogo imajo namreč tudi druge snovi, ki jih vsebujejo izključno naravni viri. V sintetično izdelanih vitaminih ni teh snovi, zato nas ne morejo ubraniti pred resnimi boleznimi, opozarjajo avtorji študije.


Napiši svoj komentar

Ime:
E-mail:
* Komentar: